söndag 1 februari 2009

söndag

Jaha så var söndagen här och ännu en helg har passerat utan att det hänt nånting speciellt. Känns faktiskt skit tråkigt, skulle behöva en fylla och lite skoj! Bara någon att dricka vin och kedjeröka och snacka skit med skulle också göra mig glad ;) Men nu är helgen slut och jag har bara pluggat, sovit och spelat dator med Stefan. Elin sov hos mormor en natt så hon slapp vara hemma när jag bara pluggade ändå. Isabelle får då vara hemma med oss för hon skriker bara när hon kommer ensam hem till mormor, vi har varit dåliga på att hälsa på där så hon känner sig väl inte så hemma där.

För övrigt så har jag hittat en super fin valp jag vill ha, en kompis till Kosmos som han kan ta ut lite av sin energi på!! http://www.mantras.dk/svenska/vidi.htm
Han är så otroligt fin, önskar bara jag hade lite pengar så jag hade råd också! Jaja annars hade jag väl inte så mycket att säga för idag, trött som fan och lite nere men det vet jag inte varför så inget att disskutera! Kanske för att min karl är så trist och aldrig vill göra nått sen är det jag som får höra att det är jag som inte vill ut och göra saker! Jaja ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar