fredag 6 februari 2009

äntligen fredag

Nu är det fredag eftermiddag....
Stefan står med middagen, jag har lämnat in alla arbeten *phu* gjort närvaroproven och nu återstår bara två delprov som jag måste göra så fort den lilla lagt sig så jag får lite lugn och ro.
Vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen, Elin ska till sin farfar imorgon så det blir bara jag och Stefan och Isabelle. Kanske en myspromenad i skogen med Kosmos om det inte snöar som idag. Ja vi får se vad vi hittar på. Idag kom grejerna jag beställt till stefan i alla hjärtans dag present. Kul men jag ska göra några grejer till om jag kommer på hur man gör. En fin scrapbooking bild på oss två och sen på våra barn har jag tänkt. Ska bara lära mig att förstå den där hemsidan som det inte verkar gå att skriva en text på svenska =( Om någon hittar en bättre scrapbooking sida där man kan göra bilderna på en gång så maila mig gärna och berätta =) Alla sidor jag hittat säljer bara grejer hem och det intresserar mig inte då jag tyvärr aldrig skriver ut bilderna, sen suger jag på att klippa och klistra! Själv är jag inne på Photobucket.com där dom har en sida med scrapbooking. Jaja nog om det! Ska slänga in lite kort också tänkte jag!! Ha det bra så länge


2 kommentarer:

  1. Vill träffa er snart:(

    SvaraRadera
  2. Snygg utstyrsel på Stefan, nu behöver ni bara klippa ut profilen och klistra in honom på någon bakrund så det ser ut som om han är utomhus :)

    SvaraRadera