lördag 7 februari 2009

Utgång


Äntligen lördag och jag har lämnat in alla mina arbeten i tid och gjort två betygsgrundande prov.
Lite läskigt var det men jag hoppas verkligen att jag klarar det med minst godkänt i alla fall!!
Ikväll ska jag gå ut =O för typ första gången sen jag blev gravid, alltså typ två år sedan som jag var på krogen sist! Ojojoj jaja då är det väl på tiden nu då ;) Jessica från jobbet ringde och fråga om jag ville gå ut med henne och några kompisar... självklart säger ju jag då!! Det ska faktiskt bli super kul och för en gång skulle så får ju stefan känna på hur kul det är att sitta ensam hemma med barnen medans den andra går ut och roar sig!! Nästa helg är det ju alla hjärtans dag och då ska jag och stefan ut och äta!! Mysigt ska det bli men vi får se vart det blir och så!! Jaja nu ska jag ficxa lunch till lill bebben!



2 kommentarer:

  1. Va fina ni är:)Ha skit kul ute nu, bli inte för full, det är inte bra, har jag typ lärt mig...Hahaha

    SvaraRadera
  2. haha jag blir aldrig för full =) Jag hade skit kul!! Berättar mer i bloggen om en stund!!

    SvaraRadera