onsdag 11 februari 2009

dålig hundägare


Usch i går kväll när jag hade lagt mig för att sova så kom jag på att min älskade hund fyllde 1 år samma dag. Han fick vara ensam hemma i flera timmar och sen fick han ingenting på sin 1 års dag. Inte ens ett extra gott ben eller nått grisöra. Fy på mig!!!

Idag fick Isabelle vara hemma från dagis, men hon var då feberfri i morse så det verkar ha varit en febertopp bara så kommer inte febern tillbaka så ska vi till dagis imorgon. Hon är så glad, leker och äter rostat bröd från mig! I går låg jag och funderade vad jag ska skriva i min novell om någon av de sju dödssynderna. Kom på en liten story i går när jag skulle sova men som vanligt så har jag ju typ glömt det nu! Jaja det kanske kommer igen när jag bara börjar skriva. Jag undrar jag hur det ska gå i svenskan, meningen är ju faktiskt att jag ska gå på lektioner men... ja det är ju egentligen skit löjligt, jag borden ju skita i henne och gå dit. Det som ska ha hänt ska ha hänt för 8 år sedan och vad det än skulle varit så borde man väl ha kommit över det efter 8 år?? Jag är inte speciellt långsint så jag hade nog kommit över det. Men av någon anledning så har jag så enormt svårt att gå dit och möta detta hånfulla léende och onda ögon! Aja nu ska jag plugga som fan, blev ju ingenting i går så jag måste väl! Ska lägga upp en ny bild så Marielle får en bättre bild av nya frillan =) Puss och kram

3 kommentarer:

  1. Min söta Linda:)
    Men du Skit i henne, hon ska inte sabba din svenska ju, så palla dig dit:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mm, kom ihåg att min mamma känner läraren så hon kan säga åt henne att det går en elak flicka i klassen hehe :)

    Jag verkar fri i helgen om ni ville leka också, jobbar dag på fredan bara, och ledig på lördag.

    SvaraRadera
  3. Du har blivit utmanad!;)Kika i min blogg...
    keaos.blogspot.com// Erika O

    SvaraRadera