tisdag 10 februari 2009

Tisdag


Jaha så var tisdagen här, imorgon börjar Isabelle på dagis...

en stund senare:
Fick lov att springa iväg med Isabelle en sväng, det blir visst inge dagis för henne imorgon =(
38,8 graders feber!! Inga förkylning ingenting, synd men men inget att göra åt.
Elin har varit dålig på dagis i dag, magen som krånglar igen så nu fick jag lov att ge henne microlax på eftermiddagen. Mamma misstänker att hon börjar bli magsjuk och hon som ska köra mig till veterinären med Kosmos idag!! Kommer ju inte dit på annat sätt och jag kan inte ta bussen för han lider av åksjuka och spyr så fort han kommer på en buss. Jaja det löser sig, annars får man väl avboka tiden eller nått.

Sen har jag varit hos frissan i dag!! Gör något radikalt sa jag, klipp av mig alltihop =)
Det gjorde hon så nu har jag klippt av mig alltihopa och är kort hårig!! Ganska roligt faktiskt och lite spännande!! Nu ringde mamma också, ingen veterinär idag...hon spyr som en gris!! Jaja bara att ringa och avboka och beställa en ny tid till nästa vecka.

Jag fick föresten mvg på mitt arbete i religionen!! Jag blev överlycklig men inte fått svar på delprovet men det kändes bra. Jag sa visserligen samma sak om samhällskunskapen men det gick ju si så där, men jag har ju inte fått svar på själva arbetet ännu! Jaja lägger upp en bild på min nya frisyr. Riktigt nöjd faktiskt =) Puss och kram

4 kommentarer:

  1. MVG?Gud va roligt...Grattis Grattis!!
    Men tycker du då får lägga upp bättre kort så man ser frisyren bättre:)Kram

    SvaraRadera
  2. ja jag vet, bättre kort kommer så fort jag får hjälp att knäppa en fin bild ;)

    SvaraRadera
  3. tack så mycket, du som sett mig live och allt =)

    SvaraRadera