torsdag 12 februari 2009

ojojoj vart tar tiden vägen?

Sitter nu och försöker plugga i kapp.... usch det tar en sådan tid!
Isabelle är sjuk och så oerhört mammig, man får inte vara i fred en sekund och när jag väl får vara i fred så tar det ju en sådan tid att gå igenom sida för sida och föra minnes anteckningar hela tiden. Just nu läser jag om Judendomen/kristendomen/islam och det var inte fullt lika roligt och intressant som förra perioden då jag läste om naturreligioner/hinduism/buddhism en aningens roligare och mycket intressantare faktiskt. Sen har jag samhällskunskapen kvar och historian. Jag hade fel bok i historia så jag har varit tvungen att beställa en ny nu så jag förlorade ju några dagar där för att vänta in den. Så två ämnen har ju kvar för denna vecka som jag inte ens har öppnat böckerna denna vecka. I morgon ska vi gå ut också, meningen var att vi skulle se Fredagen den trettonde som har premiär i morgon men inte här i stan inte. Så vi får nöja oss med att se den hemma, gå ut och äta och sen stanna med lite kompisar och dricka lite och för en gång skull vara lite sociala ;) Tyvärr så försvann pengarna fort denna månad vi som fick så mycket. Betalade in lite extra på tv och min dator så vi blir av med dom någon gång och sen la vi undan lite till Maj. Vette gudarna hur jag ska göra i Juni för då får jag ju inga pengar alls =( Börjar jag jobba i juni så får jag ju den lönen i Juli, så Juni står jag helt utan pengar förutom bostads bidrag, barnbidrag och underhåll! Hoppas Stefan får jobba i maj då så kanske det löser sig. Han tjänar ju bra när han väl jobbar. Jaja nu måste jag sätta i gång, nu har jag får skriva av mig lite i alla fall. Måste ju låsa in mig i sovrummet för att inte bli störd, och där finns det väl risk att man somnar i stället =P Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar