fredag 13 februari 2009

jag har blivit utmanad!!

Jaha ja jag har tydligen blivit utmanad och jag kan ju inte vara sämre än någon annan så vi kör väl då ;) Vet dessvärre inte ens om jag har sju personer att skicka det till men det kanske ursäktas!


Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


1. Jag är fruktansvärt bekväm av mig. Försöker slippa undan det mesta om jag kan men gör sånt som jag måste och som jag inte kan komma undan. Men kan jag göra ett byte för att slippa så gör jag det utan att tveka en sekund.

2. Jag tror inte på skrock men gör ingenting som enligt skrock bringar otur. Kliver fortfarande inte på A brunnar sen skolan av ren vana.

3. Tjuvröker för min dotter och min gubbe fast dom bägge vet om det. Man röker mycket mindre då!

4. Jag sjunger bara till musik så när jag blir ensam så sätter jag på mp3;or och vrålar pinsamt högt och pinsamt illa.

5. Hatar min granne som bor under mig (mest för att han tog lägenheten som jag vill ha) står ofta bakom gardinerna när jag ser att han kommer och så glor jag argt, tills han är borta, och hoppas att han ska halka eller snubbla i trappen.

6. Jag är tokig i sex (hmm bör man skriva så på en offentlig plats)

7. Jag tänker på tok för mycket på vad jag gör, för att jag är livrädd för att göra bort mig. Till exempel så har jag aldrig bowlat och är livrädd för att testa!!

Utmanar:
Fru Chrona
Marielle
Anna
Victoria

Tyvärr så var det alla jag hade!!

1 kommentar:

  1. Gå å bowla, skit kul:)Man får gö bort sig där..Haha

    SvaraRadera