måndag 9 februari 2009

Måndag-ny period

Jaha så var helgen slut!!
Jag tycker knappt jag har hunnit njuta av att den första perioden är slut och jag har lämnbat in alla arbeten i tid så kommer nästa period och alla arbeten ikapp en och nu är det bara att sätta i gång med nästa arbete. Har fått svar på mitt delprov i samhällskunskap, det var väl si sådär... så svårt med alla uttryck och regler i media och alla konstiga namn i folkökning osv, men fick iallafall godkänt så jag får lägga manken till att göra det lite bättre till nästa gång! Nu väntar jag på svar på mina arbeten och mitt delprov i religion också, hoppas det gick bra där ;)
Imorgon ska vi till frissan och på kvällen ska vi till veterinären med Kosmos, spruta och en kemisk kastrering som väntar! Ska bli spännande att se om det blir någon förändring på honom, det tar i alla fall en sex veckor innan man ser skillnad, om man nu ser någon skillnad. Blir det de så då blir det kastrering tror jag! Inge kul med en hund som kissar hos folk när man hälsar på! Sen på Onsdag så ska Isabelle börja dagis! Det ska bli så spännande. Nej nu ska vi äta lite uppstekta rester från igår. Potatis, klimp, rotsaker och "langkok" (långkok vill säga kött som kokat jäkligt länge) Skriver kanske mer sen! Puss och kram

1 kommentar: