söndag 8 februari 2009

söndag-lite bakis

Idag är det söndag, ja det är det verkligen....
Det snöar hur mycket som helst ute, det har säkert kommit flera deci bara på en natt.
Igår var jag i alla fall på Marianns, första gången sen de bytte lokaler. Synd att det är inte var samma människor som förr, men man har väl blivit äldre. Hur som helst så hade jag jätte trevligt, först så var jag hemma hos Jessica med Helena och åt en jätte god tacogratäng. Sen satt vi och snackade lite skit innan vi åkte ner på stan. Väl nere på stan så var det massor med snö och massor med 45-50+ där vi skulle vara =O det var ett band som spelade också.... hitpatrullen!!! Seriöst... HITPATRULLEN?? Hur kan man ens heta så? Jaja dom spelade mycket gamla låtar man kände igen även om gubben va flintskallig och kärringen var gammal haha... När vi såg detta så tänkte vi... "det blir inte roligare än man gör det till och vi ska ha skit kul" och det hade vi. Vi satt och titta på alla dessa gamlingar, gissade på vilka som jobbade inom vården och gissade vilka som skulle läggas in i vården inom fem år =) Ja som sagt man gör vad man kan. Pär kom ner sen också, det var kul att få se även honom och dricka lite öl! Lite dåligt samvete hade jag ju för Stefan som satt hemma men jag försökte på alla de gånger jag suttit hemma själv med barnen medans han har varit ute och roat sig. Han hade nog antagligen inte dåligt samvete så varför ska jag ha det? Jaja nu kommer snart syrrabn hit och ska dricka lite kaffe så jag ska väl försöka dra en borste genom mitt sönder sprayade hår =P Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar