söndag 8 mars 2009

Söndag

Nu har jag ju inte bloggat på en hel vecka, jag som hittills varit så flitig.
Denna vecka har varit slitsam. Sista veckan innan alla arbeten ska vara inne, jag har själv kännt mig stressad då jag förlorade en del tid när alla var sjuka och jag har inte kunnat gjort så bra ifrån mig i mina arbeten som jag hade velat. Det vore kul om man faktiskt kunde fixa det här med bra betyg för egentligen är det inte ett dugg svårt bara jäkligt tidskrävande. Idag har jag fortfarande samhällskunskapen kvar som jag måste fixa men tar det imorgon tror jag.

I natt har det blivit sparsamt med sömn. Elin har som vanligt problem med magen ocg spydde ner hela sängen i natt, väckte Isabelle som skrek och vägrade ta flaskan. Elin var jag ju tvungen att duscha och bädda rent i hennes säng och Isabelle bara skrek. Jaja till slut så lyckades jag bädda ner Elin på en madrass med en hink brevid sig och Isabelle äntligen slutat bråka och tagit den där flaskan så fick jag gå och sova. Stefan jobbar hela långa dagen i dag, stack vid fem i morse och kommer hem halv sju ikväll =( Ensam hela långa dagen.

Sen är det nu planerat att vi ska flytta. Jupp vi ska flytta till Hosjö till en trea där. Jag ser faktiskt fram emot det och tycker det ska bli skönt att få byta miljö och rensa undan allt skit vi har här hemma. Det är väl fördelen med att flytta ibland att man får rensa ut allt skit =) Vi var på IKEA i igår och handlade lite små saker men det blir nog en vända till innan vi är klara som det ser ut ;) Alltid skoj att köpa nya saker till en ny lägenhet. Lite hyllor, gardiner lampor tavlor och andra småsaker. Jag tror vi kommer få super fint!!

Jaja nej nu ska här vilas innan Bellan vaknar igen. God natt

Elin och syrran åker ålandsfärja!!

I höstas tog jag en bild på vårat fina träd utanför oss för att skicka ner till Marielle nere i i götet där den gula och röda kommer senare än här. Elin ville också vara med!!

3 kommentarer:

  1. Äntligen läsa nåt nytt:)

    SvaraRadera
  2. haha ja jag vet, dålig på att skriva nu en stund, emn du är inte mycket bättre =P

    SvaraRadera