måndag 2 mars 2009

Stressad och ny vecka

Jaha så var det måndag igen! Jag känner mig lite deppig för att helgen redan är slut =( Har haft en trevlig helg, i fredags så satt vi hemma och spela dator och myste med cola och choklad. Gick och la mig ganska tidigt! På lördagen var jag hem till Jennie som har flyttat in i en super mysig två, var där och hjälpte lite med små plock och sånt innan jag gick vidare till en tjejfest hos Zandra. Jag träffade lite av Zandras tjekompisar och så Victoria. Åt tacos och drack vin och snackade skit. Ner på Harrys men det var väl si så där, tappade bort alla ganska snabbt vilket var lite trist men jag minglade runt mycket och träffade många roliga människor. Satt i lilla baren, pratade med två som varit på bröllop, drack whiskey och snusade! haha jaja tur att ingen så mig utom Tobbe då så klart! Missade bussen hem och fick åka taxi, kom hem strax före tre och hade fyllefrossa och fick lägga mig fullt påklädd! Söndagen försvann med att bara ligga i soffan och slumra och titta på tv, skidor!!

Denna veckan så kommer tiden gå åt till att plugga, på fredag ska mina arbeten in och jag ligger nog lite efter så jag får lov att plugga som en idiot nu =( det känns inge kul men men vad gör man då. Det är svårt att passa ihop studietiden när man har barn som är hemma mycket, sen är man ju ganska färsk! Jaja ska ringa kopparstaden nu...hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar