onsdag 29 april 2009

vår, sol och ny cykel

jaha nu var det väl ett tag sen jag uppdaterade mig igen förstår jag.
Tyvärr så räcker inte tiden till numera. Kliver upp, tar bussen till dagis och lämnar barnen (har valpen med mig) och åker hem. frukost och plugga hela dagen med flera pauser för att rasta doggarna så det slipper bli en olycka inomhus av en viss liten lurv. Sen står det inte på fören man ska hämta barnen igen, hem, laga mat, ut med doggsen, lägga barnen och i säng. Ja vad ska man säga... men kul är det iallafall =)
Idag har jag beställt mig lite klickers så här ska det bli träna av. Ska bara hitta tiden också men den finns alltid för sina små medlemar i familjen. Imorgon ska vi åka in och köpa oss en cykelkärra så vi kan ut och cykla hela familjen. Det ska bli roligt och det är ju bra att passa på nu när Stefan har jobb och ordentlig inkomst =) Jag har inte suttit på en cykel på nio år så det ska bli intressant och se hur det gå ;) Nej nu ska jag lägga mig!

natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar