tisdag 21 juli 2009

De första tovorna

Ja idag har jag suttit en hel timme och rett ut tovor ur Filips päls.
De kom så plötsligt och jag har aldrig varit med om att han har haft tovor. Vi är så noga och badar honom en gång i veckan. Nu i fredags så hann jag dock inte kamma igenom ordentligt efter och det märktes kan jag lova. Ojoj och detta handlade kanske bara om en stor och fyra små tovor men tid tog det kan jag lova. Med en rastlös unge och en sur Filip satt jag där och slet ;)
Jag vill inte göra om det kan jag lova!!

Annars har jag jobbat idag, vi fick köra en man kort vilket var lite tufft. Två personer på 14 pensionärer... men vi hade tur som hade en som arbetstränade med oss så det gick smidigt ändå ;) Jaja nu ska jag väl ta hand om min dotter som vägrar sova.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar