torsdag 16 juli 2009

Hemma idag!

I natt så har Elin varit jätte sjuk. Eller ja jätte och jätte....
men hon hade säkert 40 graders feber... låg och flämtade, flåsade, stånkade, stönade, sparkade och svamlade och var så het. Hon låg mellan oss i sängen och var verkligen stekhet, jag har knappt sovit en blund och inte hade jag mage att åka och jobba när hon var så dålig heller. Men på eftermiddagen så ryckte hon upp sig och röjde loss som tusan här med en massa tjejer så hon lär sova som en stock inatt... febern gick också ner. Det är så konstigt det där att hon får såna jätte febertoppar och sen är de plötsligt borta!! Jaja...

Sen är jag riktigt imponerad på en viss tjej idag som faktiskt svalde lite stolthet och bad om ursäkt för ett litet missöde. Riktigt strongt och jag blev väldigt förvånad blev jag faktiskt. Självklart så förlåter jag... alla kan ju missta sig ibland ;)

Nej take care nu ska jag ut med dogsen!

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar