torsdag 23 juli 2009

Födelsedag imorgon

Grattis i förskott min lilla lillasyster ;)
Imorgon fyller syrran år.... 23 var det efter en stunds funderande!!
Vi ska åka dit och fira henne med lite grillat och alkohol hihi...
Stefan den tråkmånsen som aldrig vill med mig ut på saker blir antagligen hemma.
Kan inte begripa hur man roliga partyprins kan ha blivit så enormt trist så att han aldrig vill med ut längre. Jag minns den tiden då jag var gravid och han var ute och festade hela tiden och tyckte jag var trist som inte följde med och var nykter... idag är det han som inte vill följa bara för att han inte dricker. TRÅKIGT!! Aldrig kommer man ut och gör nått och gnäller jag på det så då får jag höra nått i stil med... ja följ med ut och spring då,... men måste väl inte dricka för att umgås och ha roligt!!!

Igår var jag ut på crusing med mamma och svärmor. Syrran och hennes bjursingar kom dit och så träffade jag Madde och Jonas också ;) Alltid lika roligt att komma ut och se lite folk. Kollade mer på folk än på bilarna. Sen älskar jag musiken som spelas överallt när det är crusing. Kul hade jag och var hemma runt halv tolv lite lagomt pratig!!

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar