onsdag 15 juli 2009

Det går framåt!

Jag har faktiskt lyckats gått ner hela 8 kg i vikt ;)
Det känns så skönt och viljan att fortsätta kämpa blir bara starkare när man ser att det händer något. Nästa steg är 6 kg till men till när har jag inte bestämt. Men det går åt rätt riktning.
För övrigt så har Elin feber... var jätte hängig nu på eftermiddagen och såg inte alls bra ut. Men efter mycket om och men så fick jag iallafall i henne en alvedon och som vanligt så piggnade hon till... får se hur natten blir.

Just nu så ligger Bellan och vägrar sova. Jobbigt när de inte vill sova. Igår var hon vaken till klockan nio och var hur pigg som helst, borde kanske begränsa de där middags sovningarna men det är ju så skönt när hon sover så man får lite gjort. Imorgon kommer mormor och morfar och jag borde verkligen städa men orka... nej!!

jaja jag lär väl gå till Isabelle! Hej hopp

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är vännen. vad har du tagit till för metod? själv försöker jag oxå gå ner i vikt och började för ett par dagar sen att ta bort kolhydrater. får se om det ger resultat. stackars elin som har feber. hoppas hon blir bättre snart. puss på er

    SvaraRadera
  2. Jag gick ner sex kilo på att börja jobba ;) sen testade jag sånt där pulver i en vecka som hette quick diet och då gick jag ner ytterligare två kilo... nu försöker jag börja med att bara röra mig mer och ta bort alla sötsaker som jag hade för vana att slänga i mig i tid och otid. Tror det kan göra mycket sen tar kag bort kolhydrater om jag har möjlighet eller iallafall så tar jag betydligt mindre av det. Hoppas det går bra för oss... men det gör det nog för vi är ju så himla bra ;)

    SvaraRadera