lördag 24 oktober 2009

igen och igen!

Igår satt vi här och drack vin och tittade på Twilight ännu en gång.
Jag tröttnar visst aldrig!
Edward Cullen är så enormt sexig i den filmen.
Han är verkligen magisk i den filmen för så fort man ser honom utanför filmen så försvinner det sexiga och vackra med honom på en gång.
Det mest deprimerande är att sådan kärlek som i den filmen existerar inte på riktigt.
Den är magisk och helt otrolig och jag kan helt enkelt inte få nog att det.

Jag är beroende av den kärlek och dom känslor som utspelas i både filmen och böckerna. Grannen läser nu andra boken och jag känner verkligen ångesten av vad som händer i den boken även om jag inte just nu läser den själv.

Linda det är bara en påhittad serie...
Det är inte verkligt och Edward Cullen är en påhittad karaktär som utspelas av en skådespelare. Vampyrer existerar inte!!!
Hahahahaha så är jag övertygad nu?

Är hur som helst barnledig från klockan två idag och hela natten...
Vad ska jag göra då??
Näää absolut ingenting... njuta av lugnet och vetskapen att jag inte behöver göra någonting ;) Sköööönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar