söndag 22 november 2009

New moon och födelsedag ;)

Ja nu var det ju ett tag sendan jag uppdaterade här!
Det har faktiskt hänt en hel del sen sist.
Jag har bland annat börjat studera, hållt på en vecka nu...
dock en aningens rörig start men det blir nog bra. Huvudsaken är att jag får min utbildning så jag har en grund för framtiden.
Sen har jag varit på min efterlängtade premiär för Twilights sagas New moon...
Jag som läst boken tyckte dock att det var som att läsa boken men på snabbspolning ;)
Men storyn är fortfarande helt otrolig.

Idag fyller jag år också. 26 år blir jag idag...
Vi hade lite bjudning igår med tre rätters middag och lite vin.
Det blev rostat bröd med räkröra till förrätt, vegitarisk lasagne till varmrätt och cheesecake till efterrätt. Nötter och ost och kex blev det som tilltugg under kvällen!! Ja kvällen var helt klart lyckad. Det var jag och Stefan, Sandra och Ola, och mamma och Tony. Elin sov hos en kompis och Isabelle var uppe på tok för länge. Ja man kan ju inte följa reglerna till punkt och pricka jämt, det var ju kalas ;)

Idag har jag gjort stek med potatis och sås som jag bjöd grannen och ungarna på då Stefan skulle iväg och jobba. Man kan ju inte äta söndags stek själv på sin födelsedag ;)

Ja det är väl i korta drag vad som hänt i mitt liv.
nu ska jag göra mina barn i ordning för dagis imorgon och sen ska de läggas,
det är min tid på dygnet det!!

jaja ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar