fredag 5 februari 2010

LITE uppretad nu

Det finns människor som lever på intriger och att intrigera får dom att må bra.
De senaste veckorna har varit ganska jobbiga med mycket bråk och skitsnack hela tiden. Jag VET att jag inte gjort någonting så därför tänker jag inte gå runt och försvara mig, jag rensade bort en negativ energi ur min omgivning och detta är vad jag får??

Jag är i skolan för min egen skull och inte för någon annans skull,
jag ska inte behöva gå till skolan och få höra en massa skit... Jag vill bara få min utbildning och sen är det bra!!

I går fick vi höra från några i skolan att en viss person satt och snackade vitt och brett om min och mina vänner... Idag får jag höra att vi skulle ha gjort en massa saker som vi absolut inte gjort. Vi VET att vi inte gjort något så därför bryr vi oss inte om det, Vi VET sanningen och hur allt gick till från första början och att någon går och sprider en massa falksa rykten till alla borde då vara ett tecken på svaghet och osäkerhet... hon ljuger och har FEL!!

Jag anser det omoget och barnsligt och fan så fel att springa omkring och prata på det där sättet som hon gör hela tiden till allt och alla. Vi bryr oss inte men folk i klassen gör och kommer hela tiden och berättar vad hon sagt och gjort. Vad vill hon ha ut av detta?? Så länge jag vet att jag är oskyldig så tar jag inte åt mig hur mycket hon än pratar och vad hon än säger. Vi är fem stycken som vet sanningen, vi är fyra som håller oss till sanningen medans en bara kommer med lögner och skit.

Men fortsätt lilla vän, mår du bra av detta och får din energi så bjuder jag på det. Men allt slår tillbaka till en själv till slut, jag bryr mig inte ett dugg om ditt barnsliga beteende så var så god... fortsätt! Det får bara dig att må dåligt...bara dig och ingen annan!!

Du är den som får andra att må dåligt med dina lögner, människor som får höra dina lögner att vi tycker illa om dom och snackat och skrivit skit om dom. Vi vet även där att du bara kommer med lögner, men dom du sprider ut detta till vet inte det. DU bär skulden till att dom mår dåligt för detta. Vi är oskyldiga för vi VET vad vi tycker om de människor du pratar om och ingen av oss tycker illa om någon av dessa och det är DU som genom dina lögner får dessa människor att må dåligt!!

Du sårar andra som inte har något med detta att göra... Du sårar inte mig!!!
Vad gäller det senaste jag hört att du spridit ut så snälla du... ta reda på sanningen innan du anklagar, det är straffbart!!!

2 kommentarer:

  1. Ja en del är inte riktigt friska i huvudet. Manipulerande energitjuvar!! Usch.

    SvaraRadera
  2. ja, tyvärr så verkar dom vara allt för många och finnas på allt för många ställen!! Tur att man kan välja sitt umgänge :)

    SvaraRadera