måndag 24 maj 2010

Måndag!

Så var det måndag igen.
Idag har jag varit i skolan, träffat mina fina flickor <3
Lovely och helt klart värt att åka in till skolan för!
Åkte dock hem tidigt för att jag trodde att jag hade tvättstugan
men icke... nej det var först om en vecka!
En hel vecka och mina kläder börjar ta slut =(

Annars är väl allt egentligen lika förvirrande som vanligt...
killar är så konstiga och man kan ju omöjligt förstå sig på dom!
Eller kan man??
Har också vissa problem med tilliten...
tror ju knappt på ett ord som sägs =/
Det kommer att krävas mycket för att kunna arbeta upp den tilliten igen,
och det kan ju aldrig bli lätt när personen inte kan prata!

Tänk att vissa människor har så svårt för det...
att prata!!
Varför ska jag sitta och gissa genom att titta på en beteende??

Jaja nu lär jag väl sluta älta någon gång,
det blir som det blir med allt här i livet!
Lägger mig ner och litar på ödet en stund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar